Котушка Shimano 21 Ultegra - абсолютно нова модель, повністю перероблена та покращена.
Котушка Shimano Ultegra 2021 року у розмірі 2500 виготовлена на базі Stradic 19, який у свою чергу своїми технічними рішеннями походить від топової Shimano Stella
Розглянемо основні характеристики котушки Shimano 21 Ultegra 2500:
• основні деталі відповідають 19 Stradic та Vanford
• провідна шестерня має діаметр 30.2 мм, в чорному кольорі і звичайно холоднокована
дужка цільна, SR, товщиною 1.85мм
•вага ротора з механізмом відкриття/закриття дужки становить 47г
• вага шпулі – 42.9г
• діаметр шпулі (по борту AR-C) – 47мм.
• Лісопроєм приблизно17.8мм
• Ручка вкручується, довжина плеча 55 мм.
• загальна вага котушки вийшла 224г.
Загальні відмінності та особливості котушки Shimano Ultegra 2021:
Підшипники 5+1, як і на попередній Ultegra, встановлені раціонально, з них 2 на провідній шестірні, 2 на веденій шестірні та 1 у ролику ЛУ. І, відповідно, 1 роликовий підшипник - це зворотне гальмо, що не відключається, з обгінною муфтою нового типу, зменшеного діаметра, з лабіринтовим механізмом, що утруднює попадання води всередину.
Вагу котушки змогли полегшити завдяки вуглекомпозиту Ci4+, з якого виконано кришку з лапкою. А корпус і ротор із пластику, швидше за все, з такого ж, як у stradic 19.
Чим відрізняється від своїх старших братів? Підшпульний вузол! Так як він не піддається тюнінгу, а в ньому немає кулькового підшипника і можливість встановлення не передбачена. Тому шпуля не підходить до котушок Stradic, Vanford, Twin power і т.д., у яких шпулі взаємозамінні.
Через розділові шайби можна поставити 2й підшипник у ролик, т.к. він розбірний.
Кноб теж розбірний, і тут бажано поставити 2 ШП 4*7*2.5мм.
У гайку, що фіксує ротор, також можна поставити підшипник - вийде як у Stella.
Напрямна одна.
Які покращення у нової котушки Шіамно Ультегра 2021?
• вага у нової Ультегри менша;
• Цілісна протизахлесна дужка SR;
• збільшили діаметр провідної естерні;
• однозначно працює тихіше завдяки новому мікромодулю;
• легше ротор = менше інерція = краща плавність ходу